В рекламі нам, як рекламодавцю, цікаво не просто демонструвати свою рекламу, а поцілити в певну, особливу, цікаву саме нам аудиторію. Це означатиме високу ефективність реклами, а значить - підвищення доходу, і бла-бла-бла. На цю тему написані терабайти статей, тож не будемо повторюватись.
Google adWords дає широкі можливості по націлюванню (таргетінг): це і по демографії, і по географії, і по інтересам, і т.д.
АЛЕ
"Предустановлених" аудиторій насправді не так багато, і іноді виникає ситуація, що ви всою аудиторію затрудняєтесь описати стандартними засобами адВордс. Тобто, Ви-то її собі уявляєте (це необхідний критерій), але от нема такої в описах адВордс, хоч ти трісни!
Наприклад, я рекламую торгове обладнання для магазинів. Але стандартно Гугль пропонує націлювання на відвідувачів магазинів, а мені потрібні власники магазинив. Як бути?
Аудиторії, визначені рекламодавцем
В налаштуваннях обираємо "інтереси і ремаркетинг", "аудиторії за інтересами, визначеними рекламодавцем" - тобто, формуємо ту саму власну аудиторію.
Варіантів два:
- Описати аудиторію словами (це дуже схоже на використання ключових слів), але тут ми маємо елемент непевненості, бо такий опис (на відміну від таргетінгу по ключових словах в пошуковій рекламі) може бути досить неточним.
- Сайти, які відвідують цікаві вам люди.
Другий варіант здається більш цікавим, бо якшо аудиторія - специфічна, то і сайти в її історії відвідуваннь будуть дуже специфічні. Вочевидь, якшо людина - власник магазину одягу, то вона цікавиться торговим обладнанням, і вже відвідували сайти, які торгують саме цим обладнанням. "Це наш єнот!"
Де взяти список таких сайтів?
Самий простий спосіб - поставити себе на місце власника магазину і почати шукати торгове обладнання. Пошукова система з радістю запропонує вам перелік сайтів, які його продають. Бінго? Не зовсім.
Справа в тому, шо пошукова видача - справа сугубо індивідуальна, і тому вам будуть пропонувати сайти, які:
- знаходяться у вашому регіоні, а не по всій Україні, наприклад, якшо Ви хочете продавати на всю Україну. Вам будуть пропонувати всі сайти, так, але ваших географічних сусідів - в першу чергу. А далеко не факт, що реальний власник магазину з Харькова хоч раз бачив чи тим більше був на сайті з Чернівців.
- підпадають під Ваш "портрет", як його бачить Гугль: тобто, відповідно Вашим інтересам, статі, віку, місцезнаходження (див.вище), і т.д.
Тобто, повністю "імітувати" з себе власну ж аудиторію - не вийде, і такий список сайтів буде викривлений.
Конкуренти
Це очевидно, і добре, якшо Ви впевнено знаєте список сайтів ваших головних конкурентів, тоді далі можете не читати - це достатньо чіткий крітерій відбору.
АЛЕ
Конкуренти можуть з`являтись, і пошукова "перша десятка" міняється реально щохвилини. Або насправді існує конкурент, про якого Ви ніколи не чули. Буває всяке.
Існує достатньо сервісів, які дозволяють визначити список конкурентів вашого сайту об`єктивно (незаложно від персоналізації пошукової видачі і географії), саме на цей час і з показниками тієї самої конкуренції.
Наприклад, на сервісі serpstat можна отримати (до певної кількості - безкоштовно) отаку приблизно картинку, просто вбивши адресу свого сайту:
Цього списку вже може бути достатньо для цілком точного націлювання на аудиторію.
Далі додаєм список знайдених сайтів в адВордс, бажано в окрему кампанію (чи хоч групу - дивлячись, яка структура вашої рекламної кампанії)
і - профіт! - отримуємо покази на саму ту аудиторію, яка з високою вірогідністю є нашою цільовою.
Антон Дворжак, http://antz4.pro
Немає коментарів:
Дописати коментар